Hulp bij het plaatsen van een bestelling
Bestellen bij EUport gaat snel en simpel. Ons bestelproces bestaat uit drie duidelijke stappen. Uw bestelling wordt pas definitief na uw bevestiging.
1.Selecteer uw producten
Met de knop 'in winkelmandje' voegt u een artikel toe. Wilt u meer van hetzelfde artikel bestellen, pas dan het aantal aan. Met de link 'verder winkelen' gaat u terug naar de winkel.
Heeft u zich bedacht? Klik dan op het prullenbakje om een product te verwijderen.
Klaar met winkelen? Klik dan op 'bestelling afronden'.
2.Voer uw adresgegevens in
In het scherm 'Uw gegevens' kunt u uw adresgegevens invullen. Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van uw bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen. In het midden van het scherm kiest u de verzendmethode en betaalmethode. In de rechterkolom ziet u een overzicht van uw bestelling.
3.Bevestig uw bestelling
◦ Klopt alles? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop 'Bevestig bestelling'.
Orderstatus per e-mail
Na uw bestelling wordt u via e-mail over elke stap op de hoogte gehouden:
• Orderbevestiging
Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.
Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, neem dan direct contact met ons op.
• Verzendbevestiging
Zodra EUport uw bestelling verstuurt, ontvangt u een verzendbevestiging met een track & trace code.
Annuleren of wijzigen
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 050-7620810. Het annuleren van een bestelling is kosteloos als het pakket nog niet is verzonden. Heeft u een pakket eenmaal geaccepteerd bij de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor eigen rekening.